lördag 19 september 2009

Fredag

Under de senaste 2 dagarna har jag suttit med Heidi på akuten i Lund. Det var dom 2 segaste dagarna i mitt liv, men vad gör man inte för sin bästa vän som man älskar över allt annat? Första dagen satt vi där i 5 timmar utan att få något svar, andra dagen så fick vi äntligen svar.. men efter 6 timmar.

Idag så har jag och Heidi varit hos hennes mamma och fickat lite och spelat wii.. haha.. Inte för att det gick så bra=). Vi var tillbaka i Landskrona igen vi 20 tiden, då popade vi popcorn och satte på en film (the holiday) och bädda ner oss i var sin soffa och mös till filmen. Vilket var helt underbart, har aldrig sett en sån bra film på länge!
Men nu har Heidi gått och lagt sig och jag sitter här och inte vet vad jag ska göra, är inte så trött så jag klättrar väll snart på väggarna. Haha.. Men det löser sig säkert.

Sen imorgon vet jag inte vad jag ska göra, hade ju planer att sticka till Malmö.. men det blev tydligen ändrat. Lite tråkigt, för jag ville ju träffa dig gubben! Men jag får vänta tills på söndag =) Som du sa, en hel dag för oss själva=) Det är nice.


/ Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar