fredag 26 februari 2010

Snurrar..


Jag sitter i min säng och tankarna bara snurrar i mitt huvud. Jag kan inte förstå att du bara kan vända mig ryggen nu.. jag kan bara inte de. Känns jobbigt att veta att jag inte kan snacka med dig, skratta tillsammans eller ha allmänt kul längre. Varför skulle det bli såhär?
Din vänskap betyder mycket! Efter 6 långa år som vi har kännt varandra så har vi såklart haft våra motgångar, men vi har hittat tillbaka till varandra.. så varför skulle vi inte klara det nu?
Vill bara att vi ska kunna prata med varandra igen..
Men jag låter tiden gå och sen får vi se vad som händer.
Jag vill bara att allt ska bli som förut... <3>

----------

Imorgon så blir det fest, ska fira Sessan som fyllt 20år idag.. grattis till dig snäckan!
Men innan jag sticker till svalöv så blir det först in till l-a och fika med Mimmie, så vi kan dricka vår älskade vaniljlatte!
Du är bäst gumman, älskar dig! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar