torsdag 25 mars 2010

Tankar


Att vara stark är inte alltid min starka sida, att fälla tårar för minnen som inte ens är värda att tänka på gör så att man får ångest.

Jag har sagt att jag inte vill ha något förhållande med någon, men just nu är de det jag saknar som mest. Att bara veta att någon alltid finns vid min sida, en som aldrig sviker en och som alltid är lojal. Alla säger att jag inte ska stressa in i något, och de kommer jag inte att göra. Jag vågar inte ens chansa..

Jag är inte den som brukar visa mig svag, men ibland blir allt bara förmycket och jag klarar inte att hålla igen mer... Men jag vet ej vad jag ska göra...

Dom säger att dåliga minnen gör en starkare.. Jo till viss del kan jag hålla med, men varför mår jag då så dåligt? Att tänka för mycket gör nog dom flesta tjejer mer eller mindre, ibland kanske lite för mycket.


Jag vill bara bort här ifrån.. Börja om på nytt, skaffa nya minnen med nya människor.

Men där är vissa personer jag aldrig skulle vilja byta bort och som jag älskar sjukt mycket.

Ni vet vem ni är <33


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar