torsdag 15 april 2010

Knäckt

Jag vill bara att du ska förstå, att du bara inser att allt jag sagt kommer direkt från hjärtat och jag menar vart enda ord!
Jag kan inte gå vidare förän jag fått svar på mina frågor..
Det känns som du aldrig kommer bli ett avslut kapitel, jag vill inte de. Jag vill att det ska vara vi..

Varje gång jag ber dig sjunga så sjunger du lite från aladdin (en helt ny värld)..
Och jag tycker detta passar in på vad jag känner..
"En helt ny värld,
Överallt finns något nytt,
Vi gör en upptäcksfärd vi två,
Varje stund är en önskan,
Och jag ska fånga den och spara den,
Då väntar sen en helt ny värld med dig."
Baby, det gör ont i mig när du gör som du gör, att du inte förstår.. Att få krama dig är då jag mår som bäst..
Jag kan inte glömma när vi träffades sist, när du krama om mig så länga och att du sa att du var glad av att se mig igen.
Jag vill bara att den dagen ska gå i repris.. du anar inte hur mycket jag älskar dig.
Snälla kan du inte låta mig få en chans att visa det innan det är försent (du vet vad jag menar).
Jag vet ej vad jag ska göra.. säga.. tänka.. allt blir ändå bara fel! Inte sant?!
Föralltid i mitt hjärta, mina tankar ska du finnas! Jag har lovar dig saker som jag aldrig kommer att svika, och jag hoppas du inser det snart!!
Älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar