fredag 28 augusti 2009

Fest ikväll

Ikväll blir det fest med Heidi gumman.. Det ska bli så kul. Det var ett tag sen vi festade tillsammans. Men på sista tiden har vi kommit varandra nära.. så som det var förr! And i love it!! Hon är en vän som jag kommer ha resten utav livet. Alla har vi svaker i förhållanden och bland vänner. Men är man så pass nära varandra så ska det gå att lösa. Och det har vi alltid gjort. Ibland tar det längre tid, men det är värt det.

Heidi hämtar mig vid 14 tiden, så jag ska ha duschat tills dess. Sen ska vi in til Landskrona, först in om maddes för jag ska boka tre bord där tills på måndag. Sen ska vi hem till henne, kanske käka något sedan göra ve oss inför kvällen. Sen bär det väll av till Lund. Jag vet ej riktigt var vi ska gå ut någonstans om det blir i Lund eller i Malmö. Men ser farmemot kvällen, det ska bli kul.

/ Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar