torsdag 20 augusti 2009

Malmö ikväll!!

Just nu sitter jag hemma hos Heidi gumman, vi har precis gjort kokosbollar... muuummms!
Ikväll ska vi till malmö och se The Sounds.. ska bli så jävla niiice.. !!


Kom hem för någon timme sen ifrån malmö. Men innan vi körde direkt hem åkte vi förbi lödde för att se om där var något race.. och det var det =) Det vara inte länge i och för sig, polisen kom sen.. hmm.. ovanligt !! Eh nej.!
Jag ska ALDRIG mer käka langos, mådde skit dåligt efter jag käka det i malmö.. shiit.! . Helt knaaas!

Men nu tänkte jag lägga mig så jag mår bättre imorgon innan jag ska träffa Pidde :D Vet inte riktigt vad vi ska hitta på än, han skulle komma på något sa han. Men vad finns det att göra i denna hålan?? Han ville inte va i malmö. Hehe.. men vi får se vad det blir!



/ Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar