lördag 15 augusti 2009

Hemma igen, efter en trip i Norrköping

Det var min familj och mina kusiners familj som åkte upp till Norrköping. Vi börja vår färd i onsdags morgon. Efter en eller två timmar så stannade vi på en rastplats och fikade lite.. det blev vår frukost där. Efter en stunds vila där, hoppade vi in i bilarna igen och började köra. Vi hade ett stopp till innan vi var framme till vårt hotell.

Hotellet var sådär, hårda sängar som man får skit ont i ryggen, och det såg helt gammalt ut, inget nytt var i det hotellet. Det såg helt spöklikt ut.. usch..

På onsdagskvällen så gick vi ner till vattnet och kollade där lite, det var jätte mysigt, sen spelade vi lite biljard och käka pizza när vi kom hem där ifrån.

Nu var det torsdag och vi ska till kolmården. Vi började dagen med en god frukost. Klockan hade blivet 09.00, och vi var på väg till safarin. Inne på safarin blev det en upplevelse, det var lejon som gick lösa där inna, en stor hane gick precis utanför vår bil och ställde sig framför bilen bakom så dom inte kunde köra. haha.
Inne på själva kolmården var det kul, tills i slutet då det börja spöregna.
När vi kom hem ifrån kolmården så var alla sjukt trötta så vi gick nästan och la sig direkt.
Jag, Nea och Tessi tog en drink i baren först innan vi skulle dejta kudden. Den var sjukt good=)

Nästa dag var det dax för hemfärd. Det gick mycket snabbare än på vägen upp.. kändes det som.
När vi kom hem så packade vi upp. Jag och Tessi gjorde ve oss lite och stack till malmö sen. Där var rätt kul. Ialla fall Jag och Tessi hade det! Haha.

Sen slocknade jag nästan direkt efter jag la mitt huvud på kudden när jag kom hem.

Idag blir det mest en slappedag. Heidi vill att jag ska komma till hbg men jag har inte hunnit hämta ut mina skattepengar än, så jag kan inte=( ..

/ Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar