tisdag 12 januari 2010

Förvirrad...

Att inte veta hur man ska bete sig gör mig galen! Jag vill bara vara vid din sida och finnas där för dig när du har det svårt..
Allt känns å jobbigt just nu, jag vet att det är många fler som har större problem och kanske tycker att jag mår dåligt för någon småbaggatell..
Men när det är så mycket som händer runt om kring, jag kan inte hjälpa det... jag är inte van vid såna här situationer. Jag vet ej hur jag ska hantera det.. det är därför!

Tack vännen för att du alltid finns där för mig, tack för att du stöttar mig och sitter flera timmar i telefonen och försöker peppa mig. Du vet alltid vad du ska säga. Älskar dig vännen. Det är inte många som har ställt upp så som du gör. Du hjälper verkligen mig med allt.. och då menar jag ALLT! Jag har tagigt till mig dina råd, även om du inte trodde mig igår så har jag faktiskt gjort det. Jag lova dig saker, och jag kommer hålla det.. jag LOVAR! Jag kommer aldrig svika dig, du är min bästa vän, en vän som jag inte vill förlora. Jag kommer alltid finnas här för dig med.. det vet du!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar