söndag 10 januari 2010

Mitt liv

I hela mitt liv har jag letat efter den person som ska vara vid min sida, vad som än händer. Äntligen har jag hittat honom, det är du baby. Med dina djupt bruna ögon och ditt charmande leende ska vi gå hand i hand genom livets hårda gång. Vi ska alltid ställa upp för varandra.
Tro det eller ej, men under denna korta tiden har du lärt mig väldigt mycket. du har lärt mig att man inte bara ska ge upp och lägga sig ner så fort man får motgångar, utan att man ska kämpa för sin rättvisa och det man vill leva för.
Baby, jag vill vara den du kan lita på, den som du kan vända dig till när du är glad, ledsen, förtvivlad, arg, om du behöver någon att snacka med, behöver en kram, eller bara någon som lyssnar. Jag är din flickvän!
Jag kommer alltid att finnas där vid din sida, oavsett om det är motgångar eller framgånar!

1 kommentar: